Üfürükçülük hortladı!

Kanseri dua ile iyileştirdiğini ileri süren Tuncer Çiftçi isimli şahıs, Erzurum'da şov yaptı

Kanseri dua ile iyileştirdiğini ileri süren ve Kocaeli’de yerel yayın yapan Gonca FM’in sahibi olan Tuncer Çiftçi, salona 10’ar YTL karşılığı iki seansta aldığı yaklaşık 1300 kişiye ’dua seansı’ yaptı. Tuncer Çiftçi, ilkokul mezunu olduğunu söyledi ve “Bu işi Allah rızası için yapıyorum” dedi. 500 kişilik salona yaklaşık 1500 kişi girmek isteyince izdiham olurken, bedensel engelli çocuklarını da getirenler zor durumda kaldı. İlk seansta yaklaşık 1000 kişinin girdiği salonda, ilahi konserinin ardından alkışlar arasında sahneye çıkan Tuncer Çiftçi, “Hep birlikte dua edeceğiz. Elinizi kalbinize koyun, gözlerinizi kapatın” dedi.

Salondaki herkesin içinden ’Estağfurullah’ demesini isteyen Çiftçi, daha sonra 2 dakika süreyle dua etti. Çiftçi, içeri giremeyenlere, “Bakın arabayla geldik, bu salonu tuttuk, 2 gündür otelde kalıyorum. Güvenlik görevlilerine, ses cihazlarına para ödüyorum. Ben bir daha geldiğimde bu parayı nereden bulacağım? Haydi kardeşlerim güzel bir şekilde biletlerinizi alın. Söz veriyorum, her ay geleceğim bundan sonra” dedi. Bu sözler üzerine 300 kişi bilet alarak salona girdi.

Haber: Vatan

Kanser notları'nın notları:
• Üfürükçülükten medet ummayınız.
• Her şey Allahtandır, öyleyse tıp da ondandır.
• Allahın sizi işitmesi için bir aracıya ihtiyacı yoktur. Kendi duanızı kendiniz yapın.

Yorumlar