Kanser Notları'na abone olun, yeni yazılardan anında haberdar olun!

Bu blogdan yayın hayatına başladığımda bunun sadece benim terapimin bir parçası olacak bir "günlük" veya benim durumumda olanlar için bir "rehber" olmasından fazlasını tasarlamamıştım. Ancak görüyorum ki büyük bir ilerleme kaydettik. Hergün düzenli olarak 10-20 kişi mutlaka blogumuza uğruyor ve aradığı bilgiye ulaşıyor. Bu rakam ileride daha da artacaktır. Şimdi yeni bir hizmet başlatıyorum. Sol üstte göreceğiniz kutucuğa email adresinizi giriyorsunuz ve burada yazılan yazılardan periyodik olarak haberdar oluyorsunuz. Son derece basit. Önce size benden otomatik bir mail geliyor. Bu mailde belirtilen linke tıklayınca aboneliğinizi onaylamış oluyorsunuz. Böylelikle benim zaten takip ettiğim, kanserle ilgili dünyadaki son gelişmelere, son haberlere, yeni tedavilere kadar aklınıza ne gelirse belki de doktorunuzdan önce siz öğreniyorsunuz. Üstelik size göndereceğim bu mailler ayda sadece bir veya iki tane olacak ve mail kutunuz dolup taşmayacak.

Yorumlar