Anti melanom etken maddeler

Bir okurumuz ya da şöyle diyelim bizim gibi bir melanoma savaşçısı, bizlerle kendi uyguladığı bitkisel tedavileri paylaşmak istemiş. Bana gönderdiği e-postayı kendisine teşekkür ederek aynen yayınlıyorum:

Merhaba. Benim eşim de malign melanom hastası. Primer tümör sırtında bir et beniydi. 2003 yılında cerrahi operasyonla alındı. Koltukaltı lenf bezleri ve diğer benler de alındı. 2005 kasım ayında doğum sonrası beyinde kayısı büyüklüğünde tümör tespit edildi. Patoloji sonucunda malign melanom metastazı çıktı. Kemo ve radyoterapi yapıldı. Kemoterapi de cisplatin ve temozolomide 3 kür verildi. Pet çekildi ve vücudun başka bir yerine sıçrama olmadığı tespit edildi. Beyninde de yeni bir oluşum yok şu anda. 2 ayda bir kontrole gidiyoruz.
Benim şöyle bir katkım olabilir. Eşim için doktorlar ümitli konuşmadılar. Ben de bitkisel tedavileri araştırdım. Pubmed internet sitesinden bulduğum anti melanom etken maddeleri paylaşmak istiyorum.

Apigenin (maydanoz, civanperçemi, Meryem ana dikeni, karahindiba, sarı papatya)
Kuarsetin (elma, üzüm)
Selenyum (günlük 500 mg'lık tablet veriyorum)
Genistein (soya isoflavonları – tablet olarak veriyordum fakat artık bulamıyorum)
Luteolin (civanperçemi, karahindiba- kaynaklarda dandelion diye geçer)
Eugenol (karanfil, zerdeçal, zencefil)
Beta sitosterol (fındık, aynısafa, brokoli ama özellikle brokoli filizi)
Kumarin (karahindiba, meyankökü, çilek, kayısı, kiraz, tarçın)
Curcumin (zerdeçal)
Carvacrol (kimyon, mercanköşk, kekik)
Keten tohumu yağı
Benitülin asit (Akhuş yaprağı)
Beta caroten (havuç, balkabağı)
Likopen (domates, karpuz, kırmızı biber)
Ellagic asit (çilek, böğürtlen, yabanmersini)
Yeşil çay (tabletini veriyorum)

Ayrıca, bağışıklık sistemini kuvvetlendirmek için cast claw ve beta glucan veriyorum. Ama bu ikisini aynı anda vermedim. 2’side immun destekleyici.
Kanserli hücreler büyümek için yeni kılcal damarlara ihtiyaç duyarlar. O yüzden yeni damar oluşumunu engelleyecek bitki ve gıdaları da araştırdım. Başta köpekbalığı kıkırdağı (shark cartilage), köpekbalığı karaciğer yağı (shark liver oil), genistein, selenyum bu oluşumu engelliyor. Bunlar antiangiogenic (yeni kılcal damar oluşumunu engelleyen).

Özellikle, zerdeçal, karahindiba, genistein ve yeşil çay, melanom hücrelerine karşı tedavi edici özellikleri tespit edilmiş ve iyice araştırılmış besinler.

Allah herkese şifa versin.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
www.sonpencere.info Allahtan herkese acil şifalar...
Adsız dedi ki…
malign malonama hakkında yaışmak istiyorum